Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Poskytovateľom služieb je spoločnosť Pavel Petrák, IČO: 72010924 so sídlom Kukaňova 2262, 430 03 Chomutov.

1.2. Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú zmluvné vzťahy a definujú práva a povinnosti medzi Poskytovateľom a Zákazníkom, alebo Zákazníkom, t.j. treťou stranou, v prospech ktorej je služba objednaná alebo ktorá bude službu využívať. Všetky takéto zmluvné vzťahy sa riadia všeobecne záväznými právnymi predpismi Českej republiky a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.

1.3. Odoslaním objednávky (t.j. návrhu zmluvy) zákazník potvrdzuje, že sa s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami oboznámil a že s nimi bezvýhradne a plne súhlasí. Tieto Všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. Zmluva sa uzatvára v českom jazyku, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú zobrazené na webovej stránke www.tandemovyzoskokpadakom.sk.

2. Predmet zmluvy

2.1. Predmetom zmluvného vzťahu je povinnosť poskytovateľa služieb zabezpečiť dodanie služieb popísaných v zmluve (t. j. objednávka a jej potvrdenie) a povinnosť zákazníka zaplatiť dohodnutú cenu za poskytnutie týchto služieb poskytovateľovi a využívať služby za stanovených podmienok.

2.2. Zákazník si môže objednať službu, poukážky na služby alebo tovar z aktuálnej ponuky Poskytovateľa služieb uvedenej na webovej stránke Poskytovateľa – tandemový zoskok z výšky 3000 – 4200 m alebo iné špecifikované služby na webovej stránke www.tandemovyzoskokpadakom.sk.

2.3. Zákazník si môže objednať konkrétnu službu, ktorú môže príjemca služieb využiť za cenu platnú v čase rezervácie konkrétnej služby.

3. Cenové a platobné podmienky

3.1. Cena ponúkaných služieb je vždy uvedená na webovej stránke poskytovateľa služieb www.tandemovyzoskokpadakom.sk. Cena služby podľa konkrétnej uzatvorenej zmluvy je vždy uvedená v poradí služby a je vždy uvedená vrátane príslušnej sadzby DPH.

3.2. Cenu môže kupujúci zaplatiť bankovým prevodom, poštovou poukážkou, hotovosťou, faktúrou alebo platobnou bránou GoPay.

3.3. Pri platbe bankovým prevodom a poštovou poukážkou musí byť platba vykonaná so správnym variabilným symbolom tak, aby sa v deň služby suma preukázateľne pripísala na účet Poskytovateľa. V opačnom prípade môže Poskytovateľ požiadať o platbu za vykonanú službu na mieste.

3.4. Pri platbe v hotovosti sa môže uskutočniť v českých korunách alebo v eurách (konverzia výmenného kurzu daného dňa).

3.5. Pri platbe faktúrou je potrebné v objednávke uviesť fakturačné údaje.

3.6. Špeciálne zľavy na služby nie je možné rátať dokopy ani kombinovať s inými zľavami ponúkanými Poskytovateľom.

4. Objednávka

4.1. Objednávku na služby alebo poukážky je možné vykonať prostredníctvom webovej stránky poskytovateľa služieb www.tandemovyzoskokpadakom.sk, e-mailom alebo telefonicky.

4.2. Objednávka je návrhom Zákazníka na uzatvorenie zmluvy, ktorej predmetom bude poskytnutie služby uvedenej v Objednávke za podmienok v nej uvedených a v týchto Všeobecných obchodných podmienkach.

4.3. Fakturačná adresa znamená adresu zákazníka, t. j. osobu, ktorá zaplatí za objednanú službu alebo poukaz.

4.4. Dodacia adresa zvyčajne znamená adresu zákazníka. Ak má byť zásielka odoslaná na adresu príjemcu, je potrebné to výslovne uviesť v objednávke (vyplňte informácie v dodacej adrese). Ak dodacia adresa nie je vyplnená, zásielka sa odošle na fakturačnú adresu.

5. Poukazy

5.1. Poskytovateľ služieb doručí Zákazníkovi alebo tretej osobe, v prospech ktorej je Zmluva uzatvorená, poukaz na dodaciu adresu uvedenú v Objednávke.

5.2. Vykonanie objednávky Poskytovateľom znamená zaslanie poukazu na dodaciu adresu Zákazníka.

5.3. Ceny služieb a poukážok uvedených v Cenníku na webovej stránke Poskytovateľa www.tandemovyzoskokpadakom.sk a sú uvedené bez nákladov na doručenie. Poskytovateľ účtuje nasledujúce dodatočné náklady na doručenie objednávky viz cenník zverejnený na webovej stránke https://www.tandemovyzoskokpadakom.sk/cennik.

5.4. Doba, počas ktorej trvá povinnosť poskytovateľa služieb poskytovať službu, je uvedená na poukaze – platnosť poukazu.

5.5. Poukaz nie je možné vymeniť za protihodnotu vo forme peňazí.

5.6. . Príjemca služby má právo požiadať poskytovateľa služieb o predĺženie platnosti vydaného poukazu na vybrané služby. V prípade, že nemožnosť využitia služby v stanovenej lehote nebola spôsobená poskytovateľom služieb, poskytovateľ služieb predĺži platnosť poukazu maximálne o 6 mesiacov v prípade, že príjemca služby zaplatí poplatok za predĺženie poukazu vo výške 60 €.  Podmienkou je, aby bol poukaz plne zaplatený v čase žiadosti o predĺženie. Plná lehota požadovaná zákazníkom nie je dôvodom na bezplatné predĺženie poukážky.

5.7. Platnosť poukazu je možné predĺžiť až po odoslaní žiadosti na e-mail, žiadosť musí obsahovať číslo poukazu. Poukaz je možné považovať za predĺžený až po písomnom potvrdení poskytovateľom.

5.8. Platnosť poukazu vydanej zmluvným partnerom/zmluvnou agentúrou Poskytovateľa je riešená priamo s týmto zmluvným partnerom/zmluvnou agentúrou.

5.9. Platnosť poukazu v prípade zľavovej akcie oznámenej Poskytovateľom alebo zmluvným partnerom/zmluvnou agentúrou Poskytovateľa môže byť predĺžená na základe písomnej žiadosti, ak Príjemca Služby zaplatí poplatok za predĺženie poukazu vo výške dodatočnej platby až do celkovej výšky ceny požadovanej služby zverejnenej v Cenníku Poskytovateľa zverejnenom na https://www.tandemovyzoskokpadakom.sk/cennik.

6. Rezervácia

6.1. Rezervácie termínov zakúpených služieb je možné vykonať prostredníctvom webovej stránky poskytovateľa služieb https://www.tandemovyzoskokpadakom.sk/rezervacia-terminu-zoskoku, e-mailom alebo telefonicky. Rezervácia sa považuje za potvrdenú len vtedy, ak zákazník dostane e-mail s potvrdením vrátenia. Konkrétny čas zoskoku je príjemcovi služby oznámený prostredníctvom SMS najmenej 2 dni dopredu.

6.2. Rezervácia dátumu používania konkrétnej služby musí byť dohodnutá s poskytovateľom služieb v dostatočnom predstihu. Poskytovateľ má právo odmietnuť rezerváciu, ak je požadovaný dátum plne rezervovaný. V tomto prípade si príjemca služby zvolí najbližší voľný dátum v rámci platnosti svojho poukazu na ktoromkoľvek mieste podľa zverejneného kalendára.

6.3. Príjemca služby je oprávnený zrušiť rezerváciu služby najneskôr 48 hodín pred dohodnutým dátumom poskytnutia bez storno poplatkov. Ak je rezervácia zrušená neskôr ako v stanovenej lehote (alebo sa príjemca služby neukáže), príjemca služby nie je oprávnený požiadať o novú rezerváciu a poukaz je označený ako použitý.

6.4. Ak poskytovateľ zruší rezerváciu z dôvodu vyššej moci (najmä počasia), príjemca služby je oprávnený dohodnúť si nový dátum v rámci platnosti poukazu, alebo ak v rámci platnosti poukazu nie je možný dátum, čo najskorší možný dátum, ale nemá nárok na náhradu škody, ktorá vznikla v súvislosti so zrušením rezervácie.

6.5 Zákazník je povinný skontrolovať platnosť poukazu v čase zoskoku.

6.6 Poukaz musí byť uplatnený v dátume plaťnosti a nielen rezervovaný.

7. Odstúpenie od zmluvného vzťahu – zrušenie

7.1. Poskytovateľ služieb je oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy v nasledujúcich prípadoch: V prípade zrušenia poskytovania požadovanej služby subdodávateľmi. V tomto prípade má príjemca služby nárok na vrátenie zaplatenej ceny. Poskytovateľ služby je povinný informovať Príjemcu Služby o zrušení Služieb najneskôr pri žiadosti o rezerváciu Služby. V týchto prípadoch sú zmluvné strany oprávnené dohodnúť sa na poskytnutí náhradnej služby v hodnote pôvodne dohodnutých služieb.

7.2. Klient má právo odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní od prijatia plnenia, ak bola Zmluva uzatvorená prostredníctvom komunikácie na diaľku (internet, e-mail, telefón), bez udania dôvodu a bez sankcie. Ak sa zákazník rozhodne využiť toto právo, musí doručiť odstúpenie od zmluvy poskytovateľovi služieb najneskôr do 14. dňa po objednaní poukazu.

7.3. Klient má právo odstúpiť od Zmluvy od okamihu jej uzavretia až do okamihu rezervácie služby bez udania dôvodu za predpokladu, že Klient zaplatí Poskytovateľovi odstupné vo výške 40   – storno poplatok. Poskytovateľ vráti sumu zníženú o storno poplatok na číslo účtu zaslané zákazníkom.

7.4. Žiadosť o zrušenie poukazu je potrebné zaslať písomne (e-mailom). Žiadosť musí obsahovať číslo poukazu, číslo účtu, meno zákazníka a telefonický kontakt. Suma bude zaslaná len na základe súhlasu zákazníka.

8. Práva a povinnosti strán

8.1. Príjemca služby je povinný sám posúdiť, či je zdravotne a fyzicky spôsobilý na bezpečné dokončenie zvolenej služby. Informácie o akýchkoľvek obmedzeniach, ktoré sa môžu vzťahovať na niektoré ponúkané činnosti (napr. vek, zdravotná a fyzická zdatnosť alebo požiadavka na lekárske vyšetrenie), sú uvedené v ponuke poskytovateľa. Príjemca služby využíva vybranú službu úplne na vlastnú zodpovednosť.

8.2. Minimálny vek na dokončenie tandemového zoskoku je 8 rokov, horná hranica nie je stanovená. Najvyššia možná hmotnosť pre dokončenie tandemového skoku je 110 kg. Za hmotnosť klienta nad 90 kg účtujeme príplatky na webovej stránke https://www.tandemovyzoskokpadakom.sk/cennik.

8.3. Lekárske vyšetrenie na dokončenie tandemového zoskoku nie je potrebné, každý cestujúci pred zoskokom potvrdí čestné prehlásenie, že je zdravý. Všetky zdravotné obmedzenia budú oznámené tandemovému pilotovi. Ten je oprávnený odmietnuť zákazníka po posúdení zdravotných rizík. Tandemový zoskok nie je vhodný pre diabetikov, pacientov so srdcom alebo klientov po vážnych operáciách.

8.4. Príjemca služby je povinný prísť na miesto poskytnutia služby v dohodnutom termíne.

8.5. Príjemca služby je povinný prísť na miesto poskytnutia služby s príslušným poukazom. Ak príjemca nepredloží poukaz pred poskytnutím služby, príjemca služby bude považovať rezerváciu za zrušenú s dôsledkami uvedenými v bode 6.3. týchto Všeobecných obchodných podmienok.

8.6. Klient je povinný zabezpečiť sprevádzanie a dohľad plnoletou osobou, ak je príjemcom služby osoba mladšia ako 15 rokov, alebo zabezpečiť súhlas zákonného zástupcu v prítomnosti osoby mladšej ako 18 rokov, ak nemá doprovod.


8.7. Poskytovateľ služby sa zaväzuje zabezpečiť poskytovanie služby v mieste poskytovania služby zodpovednou osobou, ktorá vyškolí príjemcu služby a oboznámi ho so všetkými povinnosťami a podmienkami, ktoré musia byť dodržané počas poskytovania služby.

8.8. Príjemca Služby zodpovedá za škodu spôsobenú Poskytovateľovi služieb z dôvodu porušenia pokynov zodpovednej osoby, s ktorou bol oboznámený pred poskytnutím Služby alebo prostredníctvom poukazu a/alebo sprievodného listu.

9. Reklamácie

9.1. Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť poskytovanie služieb príjemcovi služieb v súlade s uzatvorenou zmluvou, týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a všeobecne záväznými právnymi predpismi.

9.2. Ak Poskytovateľ služby nesplní svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy riadne a včas, Príjemca služby je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 kalendárnych dní od ukončenia poskytovania služby, uplatniť poskytovateľovi reklamáciu na vady poskytovanej služby. V prípade, že by sa poskytovaná služba vôbec neuskutočnila, príjemca služby je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 mesiacov od prvého dňa, kedy mala byť služba poskytnutá, uplatniť poskytovateľovi na vady poskytovanej služby.

9.3. Zákazník je povinný podať reklamáciu písomne (pričom písomne na účely zmlúv uzatvorených medzi Poskytovateľom služieb a Príjemcami služieb sa chápe aj ako e-mailová forma) a je povinný uviesť číslo poukazu (ak je vydaný) a opísať vady poskytovanej služby.

9.4. Poskytovateľ služby spracuje reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 1 mesiaca odo dňa jej riadneho uplatnenia. V prípade zamietnutia reklamácie poskytovateľ služieb vydá Zákazníkovi písomné odôvodnenie (pričom písomná forma sa chápe aj ako e-mailová forma pre účely reklamačného konania).

11. Záverečné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné od 1.12.2020.

Tieto webové stránky používajú cookies a analytické údaje. V prípade, že súhlasíte s ich použitím, kliknite na tlačidlo "Súhlasím" nižšie. Detaily, ako s Vašimi dátami nakladáme, nájdete na stránke Podmienky spracovania osobných údajov.